ZADZWOŃ TERAZ
MAX-MOBIL
604 700 860
mycie zewnętrzne,
odkurzanie oraz
czyszczenie wnętrza


© 2011-2015 MAX-MOBIL, Wszelkie prawa zastrzeżone.                                                                                 design: KM

PAKIET STANDARD
od 100 PLN
PAKIET STANDARD
+ powłoka hydrofobowa

PAKIET PREMIUM
od 130 PLN
PRANIE TAPICERKI
różne opcje
w pakietach
TANIEJ
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
dla Posiadaczy Kart Stałego Klienta
w Nowym Wilanowie
pranie foteli i boczków

PAKIET MINI
od 170 PLN

1. Program lojalnościowy trwa od 1 stycznia 2014 r. i jest skierowany wyłącznie do klientów indywidualnych, parkujących swoje samochody w garażu podziemnym na terenie Nowego Wilanowa.

2. Jedynym dowodem udziału w Programie jest posiadanie Karty Lojalnościowej dla Stałych Klientów. Otrzyma ją każdy, kto zechce uczestniczyć w Programie lojalnościowym.

3. Karta Lojalnościowa jest przypisana wyłącznie do pojazdu, którego numer rejestracyjny zostanie wpisany na Karcie i tylko dla tego pojazdu mogą być wykonywane usługi w ramach Programu.

4. Osoba posiadająca Kartę uprawniona jest do skorzystania z pięciu odpłatnych (w cenie 60, 70 lub 80 zł brutto - w zależności od wielkości pojazdu). Po piątym wykonanym Pakiecie Standard Posiadaczowi Karty przysługuje skorzystanie z jednego Pakietu Premium w cenie Pakietu Standard.

5. Karta Stałego Klienta obejmuje wyłącznie usługi wchodzące w zakres ww. Pakietu Standard. Każde dodatkowe prace (np. czyszczenie karoserii z asfaltu lub żywicy, pranie elementów tapicerki, odkurzanie dużej ilości sierści zwierzęcej oraz inne wyszczególnione w cenniku Max-Mobil usługi) będą dodatkowo płatne. Ich cena będzie zgodna z aktualnym cennikiem oraz stanem zabrudzenia poszczególnych elementów pojazdu. W miarę możliwości czasowych zostaną one wykonane na miejscu, po wykonaniu Pakietu Standard.

6. Karta zachowuje ważność przez okres pięciu miesięcy od daty wykonania pierwszej usługi, jednak nie dłużej niż do 31 grudnia 2014 roku. Odstępy czasowe między kolejnymi usługami mogą być dowolnie ustalane przez Posiadacza Karty. Okres ważności Karty może zostać wydłużony.

7. Wykonanie usług należy zamawiać pod nr tel. 604 700 860.

8. Max-Mobil zaznacza, że czas oczekiwania na wykonanie usługi może trwać do 5 dni roboczych. Jeśli czas ten przekroczy 5 dni roboczych, wówczas wydłużony zostanie czas (adekwatnie do czasu spóźnienia) uczestnictwa w Programie lojalnościowym nawet, jeśli musiałby on zostać przesunięty na 2015 r.

9. Max-Mobil będzie wykonywał wszystkie usługi z najwyższą starannością i za pomocą sprzętu oraz detergentów, które posiada w celu ich wykonywania.